miercuri, 4 noiembrie 2009

Centrul de sanatate sau nu !

Probabil ii stiti si voi pe domnii aia amabili , la costum , tinerei asa si cu un zambet larg si tamp pe fata.De curand am aflat ca sunt de la un anumit Centru de Sanatate.
M-a oprit frumusel un nene de asta in parc si mi-a pus cateva intrebari : “Ce alegi intre fructe sau vitamine pastile ? , Poluarea iti afecteaza organismul?”.Intrebari banale dar tipul imi zambea si nota raspunsurile mele.Apoi mi-a cerut numele si prenumele , numarul de telefon caci s-a dovedit ca eram castigatoarea unei consultatii gratuite.Am luat biletul cu invitatia la centrul medical si am plecat lasandu-l pe tip sa vorbeasca acolo.
De atunci telefonul meu suna , si ca sa il citez pe Chilian “Suna mereeeuuu”.Cam asa sta treaba.De unde atat de multa insistenta?Eu una cred ca e ascuns ceva dubios…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu