marți, 17 noiembrie 2009

Mosul e oficial in Jamaica!


La noi e iarna si frig , la altii e cald si bine.Cam asta e si parerea lui Mos Craciun si a bunului sau prieten , Elful Verde ce se distreaza in Jamaica.Plaja , muzica , fete si partyuri.Cam asta e viata lor acum dar ce se va intampla cu Craciunul?Cine il va salva?
Mai putin de o luna pana pe 24 iar mosul nici nu se streseaza , ba chiar isi verifica mailu si face o lista cu ce vor anul acesta oamenii de peste tot.Din pacate criza a ajuns si in atelierul de la Poli al mosului.

Il tot sun pe nenea Craciun de cateva zile dar nu imi raspunde decat robotul “bine ati venit!va rugam sa lasati un mesaj!”.Cum sa ii spun mosului ce vreau?Probabil pentru el mailul meu nu va fi decat inca unul.Incercand sa ma relaxes citesc ziarul de azi , titlu mare pe prima pagina “Mos Craciun petrece in Jamaica “, ce? Nu , deci mosul nu poate strica aceasta sarbatoare pe care toti o asteptam de un an.Incerc sa il sun dar evident nu imi raspunde.Ma enervez , imi iau cateva lucruri intr-o valiza si plec spre Jamaica.Dupa multe ore ajung.Plaja , cald, muzica ,valuri si un Mos Craciun beat pe nisip.Exact ce lipsea .Il vad si pe Elful Verde cam fumat pare, dar incerc sa vorbesc cu el.Ma ia la dans , si imi canta “only you..” Ok dar nu am venit pana in Jamaica sa petrec ci , sa salvez Craciunul.Ma enervez si plec de langa ei.Ce naiba, eu imi vreau cadoul…

Mosul se aseaza langa mine si imi zambeste.Incep sa tip la el si sa ii spun sa se intoarca la munca.Acesta rade si imi spune ca si-a mutat atelierul in Jamaica.Poftim?Mosul, cred ca a luat-o razna de la iarba.Imi arata in spatele unei terase cum intr-adevar ucenicii lui ,restul de elfi lucreaza pe muzica lui Bob Marley.E incredibil..Dupa ce l-am vazut pe mos in costum de baie rosu si cu ochelari de soare acum ii mai vad si pe elfi cu haine jamaicane cum fac jucariile pe ritmuri de reggae.Iar magicul lor atelier are lumini colorate si muzica se aude puternic.In ritmul asta , nu vom mai primi nimic.Dar mosul e fericit si imi spune ca va fi cel mai reusit Craciun.Sa fie oare asa?

            PS: Mosul are nevoie de crema dupa brozant,ajutati-l!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu